Drets dels clients
- Ser informat per PrevenControl de les tarifes, del funcionament i de les incidències del servei.
- Rebre un tracte respectuós i cordial així com respostes clares i oportunes per part de tot el personal de l’estació ITV.
- Garantir la confidencialitat de les dades personals que es faciliten durant els tràmits administratius i d’inspecció.
- Sol·licitar si es desitja que el personal inspector condueixi el seu vehicle només durant el procés de la ITV.
- Rebre informació sobre els defectes que presenta el vehicle en finalitzar la ITV especialment els defectes greus i molt greus.
- Sol·licitar el Manual Oficial d’Inspecció per realitzar les consultes sobre procediments de inspecció i criteri d’avaluació.
- Disposar de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia quan així es requereixin.
- Disposar de canals de comunicació amb l’empresa per garantir la qualitat del servei.
Deures dels clients
- Només si s’ha fet un prepagament en línia ITV&GO dirigir-se directament a l’inici de la línia d’inspecció seguint la senyalització ITV&GO.
- En cas contrari, en arribar a les nostres instal·lacions estacionar el vehicle en les zones indicades abans d’iniciar els tràmits a les nostres oficines.
- Lliurar la documentació requerida per iniciar els tràmits administratius a les nostres oficines.
- Una vegada realitzats els tràmits administratius situar el vehicle a l’inici de la línia d’inspecció indicada pel personal administratiu.
- Prestar màxima atenció a les instruccions que s’indiquen durant tot el procés per part del personal de l’estació ITV.
- No fer servir ni manipular qualsevol tipus de dispositiu de telefonia mòbil durant el procés d’inspecció del vehicle.
- Per motius de seguretat, no abandonar el vehicle durant la ITV llevat indicació expressa del personal inspector. Ni tampoc transitar per l’interior de les naus de inspecció.
- Fer un ús adequat i respectuós de les instal·lacions.
- Tractar amb el màxim respecte a tot el personal de l’ estació ITV i a la resta de clients.