Els punts claus de satisfacció al client

Passar una ITV és un tràmit obligatori i no tenim més remei que fer-ho quan es compleixen els terminis. Però tot i això el client sempre busca una satisfacció i uns punts de valor per tal que l’experiència es faci el més còmode i efectiva possible.

Alguns dels punts claus que busca són:

  • Comoditat a l’hora de fer la reserva: poder fer-la online, a través del mòbil, per telèfon i fins i tot amb l’opció de pagar directament des de casa i així evitar passar per oficines un cop arribes a l’estació.
  • Recordatori de la inspecció: un cop has fet la reserva que et recordin quin dia i a quina hora la tens 24 hores abans per tal de no oblidar-te’n.
  • Cues justes: a l’hora de fer els tràmits a les oficines que no es barregin els que no tenen cita amb els que han fet reserva i haver de fer cues innecessàries quan has previst una hora concreta de passar la revisió al fer la teva reserva.
  • Personal identificat: és important saber qui ens està atenent en tot moment. I que a més vagin correctament vestits i arreglats.
  • Instal·lacions netes: tot i que la mecànica sabem que genera brutícia l’esforç per mantenir les instal·lacions ordenades i netes són sempre un punt molt valorat pel client.
  • Guia cap al fossar: una de les situacions més angoixants per l’usuari és quan ha d’enfocar el cotxe cap al fossar perquè l’hi revisin els baixos del vehicle. Sempre amb una mica de por a no posar les rodes al forat i per això agraeix quan l’acompanyen en aquesta operació.
  • Distintiu: que li retirin l’antic distintiu i li enganxin correctament el nou. Una cosa que sembla òbvia però que no és obligatori i no tothom ho fa.
  • Una bona finalització: l’objectiu de tot client és sortir amb el distintiu enganxat. Si no és així vol unes instruccions precises dels passos a seguir i els terminis. I si té alguna falta lleu, saber-ne la seva existència i la manera de solucionar-les.

Tots aquests factors són els que marquen la diferència entre una inspecció o una altra. Perquè no només es tracta de passar un tràmit obligatori sinó de que sigui el més valuós i còmode per a l’usuari.

Des de Prevencontrol procurem complir amb tots aquests objectius i dur-los a terme perquè els nostres clients surtin no només amb la inspecció passada sinó satisfets del tracte rebut.